אבו מאזן: "לא נאפשר בחירות ללא מזרח ירושלים"

    שלמה ריזל No Comments on אבו מאזן: "לא נאפשר בחירות ללא מזרח ירושלים"

    אבו מאזן טען כי "ישראל מסרה שאי אפשר לתת תשובה בעניין הבחירות במזרח ירושלים בגלל הקושי בהרכבת ממשלה" | "מזרח ירושלים היא בירת הנצח של פלסטין. לא נאפשר בחירות ללא ירושלים"

    צילום: פלאש 90
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הרשות הפלסטינית אבו-מאזן הצהיר הערב (חמישי) בנאום ברמאללה כי הרשות הבהירה שלא תקיים בחירות אם ישראל תסרב לאשר את קיומן גם במזרח ירושלים, אך עם זאת לא הצהיר רשמית על דחיית הבחירות להנהגה הפלסטינית שמתוכננות לעוד שלושה שבועות. בנאום מתח אבו-מאזן ביקורת על ישראל המתנחלים וארה"ב.

    יו"ר הרשות התייחס לתופעת ההתנכלויות ליהודים בירושלים על רקע לאומני ואמר "ירושלים שלנו ולא לאף אחד אחר. מה שקרה בה מוכיח שיש עם עצום שיכול להגיד לא לכיבוש".

    עוד אמר המנהיג הפלסטיני: "הסכמנו ללכת לבחירות, חייבים לקיים בחירות. כל הפלגים והארגונים והעם הסכימו על כך. אמרנו את זה גם באו"ם – ואירופה תמכה בהחלטתנו והסכימה לעשות כל מה שנדרש לשם כך. פרסמנו צווי בחירות ובעניין ירושלים – הסכימו כי יש לסגת מהקביעה שירושלים היא בירתה של ישראל ושייאמר במפורש שאפשר לקיים את הבחירות שלנו בירושלים. פנינו לגורמים רבים ועד עתה לא הגיעה תשובה. ביקשנו מהאירופים תשובה מפורשת וזו לא הגיעה במשך ימים – עד שלבסוף אמרו: הישראלים לא יאפשרו בחירות בירושלים".

    אבו מאזן טען כי "ישראל מסרה שאי אפשר לתת תשובה בעניין הבחירות במזרח ירושלים בגלל הקושי בהרכבת ממשלה". יו"ר הרשות הצהיר: "מזרח ירושלים היא בירת הנצח של פלסטין. לא נאפשר בחירות ללא ירושלים".



    0 תגובות